خدا تورا به ..........
دلنوشته های ادبی . شعرومتن برگزیده

خدا تورا به خانه دل من رساند

تا با تو به رویای گل همیشه بهار برسم 

چه می گذرد در دلم من

برای نوشتن به فانوس نامت محتاجم

و به عشق تو مشتاق و

تنها با دنبال کردن خیال توست که 

که به یاد می آورم سرزمین دلم رویا پرداز عاشقانه ی توست 

برای من همه کلمات جهان کم است که تورا بستایم پس بسنده میکنم به 

آخ.....کجایی ... دلتنگتم

کجایی که دستان من جستجوگر تن توست...

در بستر من شعله ور شو و

ببین چگونه به پاس عشق تو بالین من پراز یاس سفید می شود

بدان آسمان وجودم به خند ه های تو دل بسته است

سپاس خدایی که تو را آفرید تا...

من عشق را در دستان تو بکارم..........*

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:غزل ساعت به وقت عشق و تنهایی, :: 20:23 :: توسط : غزل

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ خاوی دل نوشته و شعر و متن ادبی است .
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های ادبی و آدرس hasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1